مشتریان بانک ملی ایران مراقب لینک و پیام های نامعتبر باشند

مشتریان بانک ملی ایران مراقب لینک و پیام های نامعتبر باشند

پربازدیدترین این هفته:

دیگران در حال خواندن این صفحات هستند:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

بانک ملی ایران در راستای حفظ منافع مشتریان، نسبت به شگردهای جدید کلاهبرداران از طریق ارسال و انتشار لینک های مخرب درفضای مجازی و پیامک های ارسالی به گوشی های همراه هشدار داد.

این بانک از مشتریان خود درخواست کرد نسبت به دریافت پیامک های حاوی کلاهبرداری و لینک های دانلود نرم افزارهای مشکوک و مخرب جعلی در تلفن های همراه خود هوشیار باشند.

این پیامک ها به گونه ای است که به محض کلیک روی این لینک ها که قابلیت اجرا روی گوشی های هوشمند را دارا هستند گوشی فردآلوده شده و امکان دسترسی به اطلاعات حساب بانکی افراد فراهم می شود.

به نظر شما کدام یک از موارد زیر می‌تواند نشانه‌ای از یک پیام یا لینک نامعتبر برای مشتریان بانک ملی ایران باشد؟

لازم به ذکر است بانک ملی ایران پیامک های اطلاع رسانی خود را با سرشماره bank melli برای مشتریان ارسال می کند و این پیام ها به هیچ عنوان از سایر سرشمارها یا شماره های شخصی ارسال نمی شوند.

این بانک ضمن هشدار مجدد در این باره تاکید می‌کند برای پیشگیری از هرگونه کلاهبرداری هموطنان به هیچ عنوان به این گونه تماس ها و پیام ها ترتیب اثر نداده و در صورت لزوم با مرکز ارتباط مردمی بانک ملی با شماره ۶۴۱۴۰ تماس گیرند.

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *